Група 6г
Викладач Ковальова Світлана Віталіївна
Посилання на електронні версії підручників з мережі Інтернет:
Хімія 11 клас О.Ярошенко
Біологія 11 клас О. Андерсон
https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html
Виконані завдання, будь ласка, надсилайте будь – яким
зручним для Вас способом (фото, скріншот, текстовий документ…) на електронну
адресу викладача.
№з/п |
Дата
|
Тема
|
№ уроку
|
Зміст уроку
|
Завдання для самоопрацювання
|
||
Біологія і екологія |
|||||||
14 |
29.03.21 |
Застосування результатів
досліджень у медицині, селекції та біотехнології |
43 |
Підсумкова контрольна робота за темою:«Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та
біотехнології». Тести |
Виконати завдання за посиланням |
||
13 |
29.03.21 |
42 |
Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації |
Опрацювати § 50, виконати завдання 1-3,5* , стор.
202 Повторити § 41-49 |
|||
12 |
23.03.21 |
41 |
Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний
захист. |
Опрацювати §49, виконати завдання 1-4,5* , стор.
198 |
|||
11 |
22.03.21 |
40 |
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та
біохімії у біотехнології. |
Опрацювати § 48, виконати завдання 1,2, 3* , стор 196 |
|||
10 |
22.03.21 |
39 |
Клонування організмів. Нанотехнології в біології. Трансгенні організми: за і проти |
Повторити §43-47 |
|||
9 |
18.03.21 |
38 |
Сучасна біотехнологія та її основні напрямки |
Опрацювати § 44, виконати завдання 1,2, 3* ,
підготувати проєкти
|
|||
8 |
17.03.21 |
37 |
Біоетичні проблеми сучасної медицини |
Опрацювати §46, стор. 189-190 виконати завдання 1-3,
стор. 190 |
|||
7 |
16.03.21 |
36 |
Генна інженерія людини: досягнення та ризики. |
Опрацювати §47, стор. 191-192, виконати завдання 1-3,
стор. 192 |
|||
6 |
16.03.21 |
35 |
Застосування методів генної та клітинної інженерії в
сучасній селекції |
Опрацювати §45, стор. 187-188, виконати завдання 1-3,
стор. 188 |
|||
5 |
15.03.21 |
34 |
Значення для планування селекційної роботи вчення М. І.
Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону
гомологічних рядів спадкової мінливості. |
Опрацювати §43, стор. 185-186, виконати завдання 1-4,
стор. 186 |
|||
4 |
15.03.21 |
33 |
Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів.
Явище гетерозису та його генетичні основи. |
Опрацювати §42, стор. 181-184, виконати завдання 1-4,
стор. 184 |
|||
3 |
15.03.21 |
32 |
Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок
вітчизняних учених-селекціонерів. |
Опрацювати матеріали за посиланням
|
|||
2 |
11.03.21 |
Сталий розвиток та
раціональне природокористування |
31 |
Узагальнення та систематизація знань з теми: «Сталий розвиток та раціональне природокористування» |
Виконати завдання за посиланням |
||
1 |
09.03.21 |
30 |
Концепція сталого розвитку та її значення.
Природокористування в контексті сталого розвитку. Поняття про екологічне
мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля. |
Опрацювати §41, виконати завдання стор. 177-178 |
|||
Х і м і я |
|||||||
2 |
18.03.21 |
Хімія і прогрес людства |
33 |
Підсумкова контрольна робота за темою: « Неорганічні речовини і їхні властивості» |
Виконати завдання за посиланням |
||
1 |
11.03.21 |
32 |
Роль хімії у розв’язанні енергетичної і сировинної проблем. «Зелена
хімія»; сучасні завдання перед хімічною наукою і хімічною технологією |
Опрацювати § 39, с. 200-205, виконати завдання 1-3,4*
сторінка 205 Повторити §32-38
|
Дистанційне навчання з 14.01.2021 по 31.01.2021
№з/п |
Дата
|
Тема
|
№ уроку
|
Зміст уроку
|
Завдання для самоопрацювання
|
Х і м і я |
|||||
3 |
21.01.21 |
Неорганічні речовини і їхні
властивості |
28 |
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук |
Опрацювати § 34, с. 179-180, виконати завдання 1-3, 4* сторінка 180 |
2 |
18.01.21 |
27 |
Біологічне значення неметалічних елементів. |
Опрацювати § 32, с. 170-175, виконати завдання 3,4 с.138
|
|
1 |
14.01.21 |
26 |
Біологічне значення металічних елементів. |
Опрацювати § 32, с. 170-173, виконати завдання 1,2, |
|
Біологія і екологія |
|||||
2 |
18.01.21 |
Сталий
розвиток та рвціональне природоко-ристування |
25 |
Основні джерела забруднення ґрунтів, їхні наслідки.
Необхідність охорони грунтів |
Опрацювати § 38, сторінки. 161-164, виконати завдання 1-4, |
1 |
18.01.21 |
24 |
Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення
якості природних вод, дефіцит водних ресурсів, принципи оцінки екологічного
стану водойм. Охорона водойм. |
Опрацювати § 37, сторінки. 157-160, виконати завдання 1-4, |
№з/п |
Дата
|
Тема
|
№ уроку
|
Зміст уроку
|
Завдання для
самоопрацювання
|
Х і м і я |
|||||
4 |
13.11.20 |
Неорганічні речовини і їхні властивості |
16 |
Властивості застосування гідроксидів Натрію і Кальцію. |
Опрацювати § 26, с. 138-140, виконати завдання 4,5,
![]() |
3 |
28.10.20 |
15 |
Основи. |
Опрацювати § 26, с. 137-138, виконати завдання 1-3 стор.141 https://drive.google.com/file/d/1n5yaDiyPOB7dCwAnFBm2ElhHz9YRud1v/view?usp=sharing
|
|
2 |
21.10.20 |
14 |
Застосування металів та їхніх сплавів |
Опрацювати § 25, с. 132-136, виконати завдання 1-4 на стор.137 https://www.youtube.com/watch?v=5pw2EhZLE9A
|
|
1 |
19.10.20 |
13 |
Залізо: фізичні і хімічні властивості. Інструктаж з БЖД Демонстрації 10 Виявлення у розчині катіонів
Феруму (2+), Феруму (3+).(віртуально) Лабораторний дослід 5,6 Виявлення у розчині
катіонів Феруму (2+), Феруму (3+). |
Опрацювати § 24, с. 127-131, виконати завдання 1-3 на стор.132 https://www.youtube.com/watch?v=BiuvThAaO18&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=GX6UmN1wzSs https://drive.google.com/file/d/1-1Z8r8EZfGr_LsxHboMvm9CUaUc7Bw_0/view?usp=sharing |
|
Біологія і екологія |
|||||
4 |
Екологія |
10 |
Закономірності впливу
екологічних чинників на організми та їх угруповання. Стено- та еврибіонтні
види. |
Опрацювати §25, с. 107-108, виконати завдання 5 с. 108
https://drive.google.com/file/d/1ny1XTIjNl0TjxE31HekQ-ujAkUDEn5QZ/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1x24buLvepjUj1ayQPJJ6zS8Ej9kpkPux/view?usp=sharing
|
|
3 |
28.10.20 |
9 |
Екологічні чинники та їхня класифікація. |
Опрацювати
§25, с. 105-106, виконати завдання 1-4 стор. 108 https://drive.google.com/file/d/1OHwCX7Er4qXDYtCKOzHa3PhjLNMkmyNV/view?usp=sharing
|
|
2 |
21.10.20 |
8 |
Зв’язки екології з
іншими науками. Екологічні закони |
Опрацювати
§24, сторінки 100-104, виконати завдання 4-6 стор. 104 https://history.vn.ua/pidruchniki/sobol-biology-and-ecology-11-class-2019-standard-level/36.php |
|
1 |
19.10.20 |
7 |
Предмет вивчення
екології, її завдання та методи. |
Опрацювати
§24, сторінки 100-102, виконати завдання 1-3стор. 104 |