Група 6г

 Група 6г 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
на час карантину 

Викладач  Ковальова Світлана Віталіївна

тел.(viber) 098 849 6493

Посилання на електронні версії підручників з мережі Інтернет:

Хімія 11 клас О.Ярошенко

https://pidruchnyk.com.ua/469-hmya-yaroshenko-11-klas.html

Біологія 11 клас О. Андерсон
https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html

Виконані завдання, будь ласка, надсилайте будь – яким зручним для Вас способом (фото, скріншот, текстовий документ…) на електронну адресу викладача.


Дистанційне навчання з  09.03.2021 по   09 .04.2021



№з/п

Дата

 

Тема

 

№ уроку

 

Зміст уроку

 

Завдання для самоопрацювання

 

Біологія і екологія

14

29.03.21

 

 

 

 

 

 

Застосування результатів досліджень у медицині, селекції та біотехнології

43

Підсумкова контрольна робота за темою:«Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології». Тести

Виконати завдання за посиланням

13

29.03.21

42

Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації

Відеоурок

Опрацювати § 50, виконати завдання

1-3,5* , стор.  202

Повторити § 41-49

12

23.03.21

41

Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист.

Презентація

Опрацювати §49, виконати завдання

1-4,5* , стор.  198

11

22.03.21

40

Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології.

Відеоурок

Опрацювати § 48, виконати завдання 1,2, 3* , стор 196

10

22.03.21

39

Клонування організмів. Нанотехнології в біології.

Трансгенні організми: за і проти

Відеоурок

Повторити §43-47

9

18.03.21

38

Сучасна біотехнологія та її основні напрямки

Відеоурок

Презентація

Опрацювати § 44, виконати завдання 1,2, 3* , підготувати проєкти

 

8

17.03.21

37

Біоетичні проблеми сучасної медицини

Відеоурок

Опрацювати §46, стор. 189-190 виконати завдання 1-3, стор. 190

Презентація

7

16.03.21

36

Генна інженерія людини: досягнення та ризики.

Відеоурок

Опрацювати §47, стор. 191-192, виконати завдання 1-3, стор. 192

Презентація

6

16.03.21

35

Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції

Відеоурок

Опрацювати §45, стор. 187-188, виконати завдання 1-3, стор. 188

Презентація

5

15.03.21

34

Значення для планування селекційної роботи вчення М. І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості.

Відеоурок

Опрацювати §43, стор. 185-186, виконати завдання 1-4, стор. 186

Презентація

4

15.03.21

33

Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів. Явище гетерозису та його генетичні основи.

Відеоурок

Опрацювати §42, стор. 181-184, виконати завдання 1-4, стор. 184

Презентація

Тести

3

15.03.21

32

Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів.

Відеоурок

Презентація

Опрацювати матеріали за посиланням

Інформаційний лист

 

Відеофрагмент

2

11.03.21

Сталий розвиток та раціональне природокористування

31

Узагальнення та систематизація знань з теми:  «Сталий розвиток та раціональне природокористування»

Виконати завдання за посиланням

1

09.03.21

30

Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку. Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля.

Відеоурок

Опрацювати §41, виконати завдання  стор. 177-178

Х і м і я

2

18.03.21

Хімія і прогрес людства

33

Підсумкова контрольна робота за темою: « Неорганічні речовини і їхні властивості»

Виконати завдання за посиланням

1

11.03.21

32

Роль хімії у розв’язанні енергетичної і сировинної проблем. «Зелена хімія»; сучасні завдання перед хімічною наукою і хімічною технологією

Інформаційний лист

Опрацювати § 39, с. 200-205, виконати завдання  1-3,4*  сторінка 205

Повторити §32-38

Презентація

 

 

Дистанційне навчання з 14.01.2021 по 31.01.2021                                                              

№з/п

Дата

 

Тема

 

№ уроку

 

Зміст уроку

 

Завдання для самоопрацювання

 

Х і м і я

3

21.01.21

Неорганічні речовини і їхні властивості

28

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук

Опрацювати § 34, с. 179-180, виконати завдання  1-3, 4*  сторінка 180

Презентація

Тести

2

18.01.21

27

Біологічне значення неметалічних елементів.

Опрацювати § 32, с. 170-175, виконати завдання  3,4  с.138

https://cutt.ly/CjRsSOJ

https://cutt.ly/SjRkpk2

 

1

14.01.21

26

Біологічне значення металічних елементів.

Опрацювати § 32, с. 170-173, виконати завдання

1,2,  с.138

https://cutt.ly/9jRjk9S

Біологія і екологія

2

18.01.21

Сталий розвиток та рвціональне природоко-ристування

25

Основні джерела забруднення ґрунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони грунтів

Відеоурок

Презентація

Опрацювати § 38, сторінки. 161-164, виконати завдання

1-4,  сторінка 164

Тести

1

18.01.21

24

Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів, принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм.

Опрацювати § 37, сторінки. 157-160, виконати завдання

1-4,  сторінка 160

  https://cutt.ly/gjE66cV





























№з/п

Дата

 

Тема

 

№ уроку

 

Зміст уроку

 

Завдання для самоопрацювання

 

Х і м і я

4

13.11.20

 

 

 

Неорганічні речовини і їхні властивості

16

Властивості застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

Опрацювати § 26, с. 138-140, виконати завдання

4,5,  с.141

3

28.10.20

15

Основи.

Опрацювати § 26, с. 137-138, виконати завдання

1-3  стор.141 https://drive.google.com/file/d/1n5yaDiyPOB7dCwAnFBm2ElhHz9YRud1v/view?usp=sharing

 

2

21.10.20

14

Застосування металів та їхніх сплавів

Опрацювати § 25, с. 132-136, виконати завдання

1-4 на стор.137

https://www.youtube.com/watch?v=5pw2EhZLE9A

 

1

19.10.20

13

Залізо: фізичні і хімічні властивості.

Інструктаж з БЖД

Демонстрації

10 Виявлення у розчині катіонів Феруму (2+), Феруму (3+).(віртуально)

Лабораторний дослід 5,6

Виявлення у розчині катіонів Феруму (2+), Феруму (3+).

Опрацювати § 24, с. 127-131, виконати завдання

1-3 на стор.132

https://www.youtube.com/watch?v=BiuvThAaO18&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=GX6UmN1wzSs

https://drive.google.com/file/d/1-1Z8r8EZfGr_LsxHboMvm9CUaUc7Bw_0/view?usp=sharing

Біологія і екологія

4

 

 

Екологія

10

Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угруповання. Стено- та еврибіонтні види.

Опрацювати §25,

 с. 107-108, виконати завдання 5 с. 108

https://drive.google.com/file/d/1ny1XTIjNl0TjxE31HekQ-ujAkUDEn5QZ/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1x24buLvepjUj1ayQPJJ6zS8Ej9kpkPux/view?usp=sharing

 

3

28.10.20

9

Екологічні чинники та їхня класифікація.

Опрацювати §25,

 с. 105-106, виконати завдання

1-4 стор. 108

https://drive.google.com/file/d/1OHwCX7Er4qXDYtCKOzHa3PhjLNMkmyNV/view?usp=sharing

 

2

21.10.20

8

Зв’язки екології з іншими науками. Екологічні закони

Опрацювати §24, сторінки 100-104, виконати завдання

4-6 стор. 104

https://history.vn.ua/pidruchniki/sobol-biology-and-ecology-11-class-2019-standard-level/36.php

1

19.10.20

7

Предмет вивчення екології, її завдання та методи.

Опрацювати §24, сторінки 100-102, виконати завдання

1-3стор. 104