Група 2пп
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
на час карантину
тел. (viber) 098 849 6493
e-mail: svetvit11@gmail.com
Посилання на електронні версії підручників з мережі Інтернет:
Виконані завдання, будь ласка, надсилайте будь – яким
зручним для Вас способом (фото, скріншот, текстовий документ…) на електронну
адресу викладача.
Дистанційне навчання з 19.03.21 по 23.04.21
|
Дистанційне навчання з 09.03.21 по 16.04.21
№з/п |
Дата
|
Тема
|
№ уроку
|
Зміст уроку
|
Завдання для самоопрацювання |
Біологія і екологія |
|||||
11 |
15.04.21 |
Застосування результатів біологічних досліджень у
медицині. селекції та біотехнології |
52 |
Генна інженерія людини:
досягнення та ризики. |
Опрацювати §47, стор.
191-192, виконати завдання 1-3, стор. 192 |
10 |
15.04.21 |
51 |
Застосування методів генної
та клітинної інженерії в сучасній селекції |
Опрацювати §45, стор.
187-188, виконати завдання 1-3, стор. 188 |
|
9 |
15.04.21 |
50 |
Значення для планування
селекційної роботи вчення М. І. Вавилова про центри різноманітності та
походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості.
|
Опрацювати §43, стор.
185-186, виконати завдання 1-4, стор. 186 |
|
8 |
12.04.21 |
49 |
Сучасні методи селекції
тварин, рослин і мікроорганізмів. Явище гетерозису та його генетичні основи. |
Опрацювати §42, стор.
181-184, виконати завдання 1-4, стор. 184 |
|
7 |
12.04.21 |
48 |
Завдання та досягнення
сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів. |
Опрацювати матеріали за
посиланням
|
|
6 |
01.04.21 |
Сталий розвиток та раціональне природокористування |
47 |
Контроль знань з теми "Сталий розвиток та раціональне природокористування" |
Виконати завдання за
посиланням |
5 |
30.03.21 |
46 |
Практична робота2. Оцінка екологічного стану свого
регіону |
Повторити §38-41, виконати завдання стор. 175 Виконати завдання за
посиланням Інструкція до виконання практичної роботи |
|
4 |
25.03.21 |
45 |
Концепція сталого розвитку та її
значення. Природокористування в контексті сталого розвитку. Поняття про
екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони
довкілля. |
Опрацювати § 41, стор. 167-168 виконати завд. 1-4,5* стор.174 |
|
3 |
18.03.21 |
44 |
Екологічна політика в Україні:
природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди. Відеоурок |
Опрацювати § 40, стор. 167-168 виконати завд. 1-3 стор.170 |
|
2 |
12.03.21 |
43 |
Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми
акліматизації та реакліматизації видів. Збереження біорізноманіття як
необхідна умова стабільності біосфери. |
Опрацювати
§ 39, сторінки. 165-166, виконати завдання 1-3, 4* стор. 166 Підготувати презентацію |
|
1 |
11.03.21 |
42 |
Основні джерела антропічного
забруднення ґрунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони ґрунтів. |
Опрацювати
§ 38, сторінки. 161-164, виконати завдання 1-4, |
|
Х і м і я |
|||||
5 |
15.04.21 |
Хімія і
прогрес людства
|
40 |
Підсумкова контрольна робота за
темою: « Неорганічні речовини і їхні властивості» |
Виконати завдання за посиланням |
4 |
12.04.21 |
39 |
«Зелена хімія»: сучасні завдання
перед хімічною наукою та хімічною технологією. |
Опрацювати § 39, с. 204-205
Підготуватись до контрольної роботи. Повторити §32-38
|
|
3 |
15.03.21 |
38 |
Роль хімії у розв’язанні
продовольчої, сировинної, проблем. |
Опрацювати § 38, с. 197-200,
виконати завдання 1-2,3* сторінка 200 Повторити §32-38
|
|
2 |
12.03.21 |
37 |
Роль хімії у створенні нових
матеріалів, розвитку нових напрямків технологій |
Опрацювати §37 Виконати завдання 1-3 стор. 196 |
|
1 |
10.0321 |
Неорганічні і
органічні речовини |
36 |
Практична робота №2 Генетичні зв’язки між
неорганічними речовинами |
Опрацювати §35 Виконати завдання |
№з/п |
Дата
|
Тема
|
№ уроку
|
Зміст уроку
|
Завдання для самоопрацювання |
Х і м і я |
|||||
3 |
26.02.21 |
Неорганічні і
органічні речовини |
35 |
Генетичні зв’язки між основними
класами неорганічних сполук. |
Опрацювати
§ 34, с. 179-180, виконати завдання 1-3, 4* сторінка 180 |
2 |
23.02.21 |
34 |
Біологічне
значення неметалічних елементів |
Опрацювати
§ 32, с. 170-175, виконати
завдання 3,4 с.138
|
|
1 |
19.02.21 |
33 |
Біологічне
значення металічних елементів |
Опрацювати
§ 32, с. 170-173, виконати завдання 1,2, Термін
виконання: 23.02.21 |
|
Біологія і екологія |
|||||
4 |
26.02.21 |
Сталий розвиток та раціональне природокористування |
41 |
Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення
якості природних вод, дефіцит водних ресурсів, принципи оцінки екологічного
стану водойм. Охорона водойм. |
Опрацювати
§ 37, сторінки. 157-160, виконати завдання 1-4, |
3 |
25.02.21 |
40 |
Антропічний вплив на
атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона. |
Опрацювати
§ 36, сторінки. 153-1156, виконати завдання 1-3, 5* сторінка 156 |
|
2 |
22.02.21 |
39 |
Види забруднення, їхні
наслідки для природних і штучних екосистем та людини. Поняття про якість
довкілля. Критерії забруднення довкілля. |
Опрацювати
§ 35, с. 149-152, виконати завдання 1,2,
Термін виконання: 25.02.21 |
|
1 |
19.02.21 |
38 |
Сучасні екологічні проблеми у
світі та в Україні |
Опрацювати §34,
сторінки 145-148, виконати завдання 1-5 сторінка
148 Термін виконання: 22.02.21 |
Дистанційне навчання з 14.01.21. по 31.01.21
№з/п |
Дата
|
Тема
|
№ уроку
|
Зміст уроку
|
Завдання для самоопрацювання |
Х і м і я |
|||||
3 |
22.01.21 |
Неорганічні речовини і їхні властивості |
29 |
Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та
лужні грунти. Навчальні проекти: Раціональне використання добрив та
проблема охорони довкілля, Запобігання негативному впливові нітратів на
організм людини, Дослідження рН грунтів своєї місцевості. Складання карти
родючості |
Опрацювати
§ 30, с.158-163, виконати завдання 1-2, 3* сторінка 163 Виконати навчальний проект. Термін виконання до 27.01.2021 |
2 |
20.01.21 |
28 |
Сучасні силікатні матеріали Лабораторний дослід. Виявлення у розчинах силікат -іонів |
Опрацювати
§ 31, с.164-170, виконати завдання 1-2, 3* сторінка 170 |
|
1 |
15.01.21 |
27 |
Поняття про жорсткість води та способи їх
усунення |
Опрацювати
§ 28, с.149-150, виконати завдання 1-3, 5* сторінка 153 https://drive.google.com/file/d/1G1zfeCw Термін виконання до 20.01.2021 |
|
Біологія і екологія |
|||||
4 |
22.01.21 |
Екологія |
29 |
Закономірності впливу
екологічних чинників на організми та їх угруповання. Стено- та еврибіонтні
види. |
Опрацювати §25, с. 107-108, виконати завдання 5 с.
108 Термін виконання до 28.01.21
|
3 |
21.01.21 |
28 |
Екологічні чинники та їхня класифікація. |
Опрацювати §25, с. 105-106, виконати завдання 1-4 стор. 108 |
|
2 |
15.01.21 |
27 |
Зв’язок екології з іншими
науками. Екологічні закони. |
Опрацювати §24,
сторінки 102-104, виконати завдання 4-6 стор. 104 Термін виконання до
22.01.21 |
|
1 |
14.01.21 |
26 |
Предмет вивчення екології, її
завдання та методи. |
Опрацювати §24,
сторінки 100-102, виконати завдання 1-3стор. 104 Термін виконання до
15.01.21 |
№з/п |
Дата |
Тема |
№ уроку |
Зміст уроку |
Завдання для
самоопрацювання |
Х і м і я |
|||||
3 |
13.11.20 |
Неорганічні речовини і їхні властивості |
11 |
Кислотні дощі. Навчальний проект: 11. Кислотні дощі |
Опрацювати § 20,
с.107-110, дати відповіді на пит. 3,4 с. 110. Виконати навчальний проект https://drive.google.com/file/d/1uwMyI162EpoXgLYvMcANsWzrMAj0bkrO/view?usp=sharing |
2 |
26.10.20 |
10 |
Кислоти |
Опрацювати § 20, с.104-106, виконати завд. 1,2 с. 111 https://drive.google.com/file/d/1WGVHHDic7Aw1blQKJxiuKpuA7RZXkzPe/view?usp=sharing |
|
1 |
19.10.20 |
9 |
Оксиди неметалічних елементів, їх уміст у
атмосфері |
Опрацювати § 19, сторінка 99-103, виконати
завдання 1-4 на ст. 103,
1*,4* |
|
Біологія і екологія |
|||||
5 |
13.11.20 |
Адаптації |
11 |
Контроль
знань з теми: «Адаптації» |
Опрацювати с. 60-62. Виконати завдання с.63-64 https://drive.google.com/file/d/1PhVc4JDkglpPYpGJM0Ry4dBxMeiw3vnt/view?usp=sharing
|
4 |
12.11.20 |
10 |
Практична
робота 1. Визначення
ознак адаптованості різних організмів до середовища існування |
Повторити §12-15 Опрацювати с. 59. .Виконати завдання с. 63-64 https://drive.google.com/file/d/1RNyEWgmHw-3LG-sXsHejEKkFPihSOJeP/view?usp=sharing |
|
3 |
12.11.20 |
9 |
Фотоперіодизм
та його адаптивне значення. |
Опрацювати
§15, сторінки 57-58 виконати завдання 5,6 с. 58 https://www.youtube.com/watch?v=If_2ac7cMoY |
|
2 |
26.10.20 |
8 |
Типи
адаптивних біологічних ритмів організмів. |
Опрацювати
§15, сторінки 56-57 виконати завдання 3,4
с. 58 https://drive.google.com/file/d/1Y3105YcQWWQ1ACOogwdXqA2fdG5_0oo8/view?usp=sharing |
|
1 |
19.10.20 |
7 |
Адаптивні
біологічні ритми біологічних систем різного рівня організації. |
Опрацювати §15, сторінки 55-56 виконати
завдання 1,2,5 с.58 https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1d9qZEKht4q5L34vNsiOxFk3kH6WNRzTF |